TRAXXAS 4-Tec Drift Ford Mustang
Opis
Traxxas 4-Tec® Drift - precyzyjny Drift z napędem na tylną oś.
Traxxas 4-Tec® Drift.
Traxxas 4-Tec® Drift zapewnia najlepsze wrażenia w nowoczesnym - płynnym drifcie. Zaawansowana technologia TSM® Drift sprawia, że 4-Tec Drift jest łatwy do opanowania i zapewnia niekończącą się zabawę na torze.
Użyj dołączonego modułu bezprzewodowego, aby skorzystać z trzech konfigurowalnych i potężnych trybów driftu w aplikacji Traxxas Link™ dla maksymalnej kontroli.
Nowa platforma 4-Tec 200mm z napędem na tylne koła i zatrzaskowym nadwoziem Mustang, posiada całkowicie nowe przednie zawieszenie dostrojone do optymalnej geometrii driftu z ponad 60° kątem skrętu. Przenieś swoje doświadczenia z Traxxas na nowy poziom dzięki 4-Tec® Drift!
Duży kąt skrętu
4-Tec Drift zapewnia kąt skrętu ponad 60° przy pełnej blokadzie, aby umożliwić duże boczne drifty i szybkie przejścia. Przednie zawieszenie zostało specjalnie dostrojone do driftu dzięki nowym blokom kierowniczym i drążkowi kierowniczemu zoptymalizowanemu pod kątem maksymalnego skoku.
Konfigurowalne tryby driftu
Tylko 4-Tec Drift pozwala wybrać jeden z trzech konfigurowalnych trybów driftu. Innowacyjna technologia TSM Drift zastępuje staromodne żyroskopy driftowe płynną, precyzyjną kontrolą, którą można precyzyjnie dostroić za pomocą aplikacji Traxxas Link. Nowi kierowcy mogą driftować jak profesjonaliści bez specjalistycznej wiedzy lub umiejętności, a zaawansowani entuzjaści będą cieszyć się wyrafinowanymi elementami sterującymi, które zapewniają jeszcze płynniejsze osiągi
Karoseria Clipless Ford Mustang
4-Tec Drift podnosi poprzeczkę w zakresie trwałości, łatwości użytkowania i odwzorowania detali dzięki całkowicie nowej karoserii Forda Mustanga. Piękna metaliczna farba kontrastuje z formowanymi detalami nadwozia, zapewniając oszałamiający wygląd i nowoczesną stylistykę Mustanga. Mocowania karoserii idealnie integrują się z formowanymi otworami wentylacyjnymi maski i tylnym spojlerem, zapewniając dodatkowe wzmocnienie i jednolity wygląd.
Radio TQi z modułem bezprzewodowym
Moduł bezprzewodowy Traxxas Link™ jest dołączony do zestawu, aby w pełni wykorzystać potencjał potężnych trybów driftu TSM 4-Tec Drift. Użyj kolorowego interfejsu graficznego, aby spersonalizować ustawienia 3-kanałowego radia TQi™ i odblokować jego zaawansowane funkcje strojenia. Naciśnij przycisk hamulca ręcznego z boku, aby zainicjować obrót i rozpocząć drift.
W zestawie twarde i miękkie opony
4-Tec Drift został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wszechstronności dzięki dwóm zestawom opon do driftu 1,9″ w zestawie. Użyj fabrycznie zainstalowanych opon z twardej mieszanki na dowolnej twardej powierzchni ściernej, takiej jak chodnik lub cement. Dołączone opony z miękkiej mieszanki zapewniają wyrafinowaną kontrolę driftu na polerowanych powierzchniach.
Nowa platforma napędu na tylne koła
4-Tec Drift jeździ na nowej platformie z napędem na tylne koła opartej na responsywnym 200mm podwoziu 4-Tec. Przednia przegroda i zawieszenie są całkowicie nowe, aby zapewnić optymalną geometrię driftu i kąt skrętu ponad 60°. Kierowcy mogą skorzystać z indywidualnych ustawień kółka, roll center, ackermana, rozstawu kół i innych.
W zestawie opony twarde i miękkie.
4-Tec Drift po wyjęciu z pudełka jest gotowy do akcji z zamontowanymi oponami driftowymi 1,9″ z twardą mieszanką. Opony te są przeznaczone do jazdy ulicznej na powierzchniach ściernych, takich jak beton i asfalt. W zestawie znajduje się drugi zestaw opon o miękkiej mieszance, zapewniający lepszą kontrolę na wypolerowanych nawierzchniach toru.
Szczegóły formowane wtryskowo.
Nadwozie Mustanga jest niezwykle szczegółowe dzięki formowanym wtryskowo lusterkom bocznym, dolnemu grillowi ze splitterem i tylnemu dyfuzorowi. Formowany tylny spojler i otwory wentylacyjne na masce nie tylko świetnie wyglądają, ale także działają jako wzmocnienia nadwozia dla systemu mocowania clipless, tworząc jednolity wygląd
Ultra amortyzatory olejowe.
4-Tec Drift jeździ na olejowych amortyzatorach Ultra Shock wykorzystujących technologię X-ring dla idealnego uszczelnienia i jedwabiście gładkiej pracy. Można je w pełni dostroić za pomocą szerokiej gamy olejów i tłoków oraz posiadają zaciski sprężynowe do zmiany wysokości jazdy i napięcia wstępnego. Nowe super miękkie sprężyny są dostrojone tak, aby zapewnić maksymalne przeniesienie ciężaru dla idealnego driftu.
Regulowane pochylenie kół tylnych.
Regulowane stalowe śruby rzymskie umożliwiają łatwą regulację pochylenia kół. Tylne zawieszenie ma podwójne punkty mocowania, aby dostosować się do różnych nadwozi.
Tylna przekładnia z 48 zębami.
Tylna przekładnia 4-Tec Drift posiada 48-stopniowe koła zębate z nacięciem spiralnym 5° w celu zmniejszenia luzów i zapewnienia płynnej, cichej pracy
System stałej przekładni.
4-Tec Drift eliminuje kłopoty związane z ustawianiem zazębienia dzięki innowacyjnemu systemowi stałego pozycjonowania. Skorzystaj z wygodnej tabeli zawartej w instrukcji obsługi, aby wybrać odpowiedni otwór dla zębnika
Jednoczęściowe wały napędowe.
Jednoczęściowe - stalowe wały napędowe zmniejszają masę i przesyłają moc bezpośrednio do kół, zapewniając błyskawiczny czas reakcji. Wydłużone miseczki napędowe zapewniają maksymalną artykulację i najwyższą trwałość.
Nowy silnik Titan Drift 21T.
Dzięki 21 zwojom drutu z czystej miedzi, nowy silnik Titan Drift zapewnia płynną, przewidywalną moc przy każdej prędkości obrotowej, aby zainicjować poślizg jednym naciśnięciem przepustnicy. Wewnętrzny wentylator kieruje powietrze chłodzące przez puszkę, zapewniając dłuższy czas pracy i niższe temperatury.
Wodoszczelny regulator prędkości XL-5.
Elektroniczny regulator prędkości XL-5 równoważy wysoką moc wyjściową z precyzyjną kontrolą wymaganą do regulacji w połowie zakrętu. XL-5 jest całkowicie wodoodporny z trzema trybami jazdy, wykrywaniem niskiego napięcia, zabezpieczeniem termicznym i kompatybilnością z 2-ogniwowym LiPo.
Podwozie Low-CG.
Zaawansowane technologicznie podwozie 4-Tec Drift utrzymuje środek ciężkości na możliwie najniższym poziomie, zapewniając ostre, responsywne wyczucie. Trzy zazębiające się moduły zapewniają niespotykaną sztywność i wąskie tolerancje z całkowicie gładkim spodem, aby wyeliminować zaczepy. Podwozie jest nie tylko sztywniejsze i bardziej responsywne, ale także łatwe w demontażu.
3-kanałowy odbiornik z funkcją Failsafe.
System radiowy TQi 2.4 GHz przechowuje w pamięci do trzydziestu modeli, umożliwiając korzystanie z jednego nadajnika. W przypadku utraty sygnału odbiornik automatycznie przywraca przepustnicę do położenia neutralnego i utrzymuje ostatnią pozycję sterowania.
Regulowany docisk akumulatora.
Szybko zwalniane mocowanie akumulatora o podwójnej wysokości umożliwia montaż szerokiej gamy akumulatorów, w tym długoformatowych akumulatorów NiMH i 2-ogniwowych akumulatorów LiPo.
Wodoszczelna skrzynka odbiornika.
4-Tec Drift posiada kompaktową, wodoszczelną obudowę odbiornika, aby zaoszczędzić na wadze i zapewnić czysty, zaawansowany technologicznie wygląd. Przewody anteny i serwomechanizmów są starannie poprowadzone przez opatentowaną wodoszczelną uszczelkę, aby chronić odbiornik przed wodą.
Cyfrowy - wodoszczelny serwomechanizm.
Serwomechanizm kierowniczy o wysokim momencie obrotowym. Ekstremalna prędkość i szybki wymagają mocnego i szybkiego serwomechanizmu sterującego. Dołączone do zestawu cyfrowe serwo o wysokiej prędkości i wysokim momencie obrotowym jest wyposażone w łożyska kulkowe zapewniające precyzyjną kontrolę i szybkie działanie.
Wysokowydajna regulacja zawieszenia.
Dzięki w pełni regulowanemu zawieszeniu, 4-Tec Drift daje kierowcom możliwość pełnego dostosowania pojazdu do każdego stylu jazdy i nawierzchni toru. Całkowicie nowe wahacze przedniego zawieszenia regulują szerokość, aby zwiększyć rozstaw kół przednich. Zawieszenie obejmuje również regulację kąta pochylenia kół, roll center, ackerman, droop, toe i bump steer.