TRAXXAS MAXX Slash
Opis
Traxxas wstrząsnął światem 15 lat temu, wypuszczając model Slash, który zapoczątkował rewolucję na krótkich torach i pokolenie entuzjastów, dzięki którym Slash stał się najlepiej sprzedającym się modelem RC. Teraz Slash staje się jeszcze większy.
Zwiększyliśmy moc, rozmiar, wytrzymałość i emocje!
Moc napędu 6S.
Maxx Slash uderza mocniej i szybciej dzięki brutalnej mocy napędu 6S i prędkości ponad 110km/h. Nisko położony środek ciężkości i nowe wzmocnoine opony zapewniają pełną kontrolę.
Rozmiar Maxx.
Bycie dużym jest dobre. Najlepszy jest idealny rozmiar zapewniający maksymalną wydajność. Maxx Slash ma idealny rozmiar do agresywnej jazdy w najtrudniejszym terenie, a jednocześnie jest lekki, responsywny i zwinny.
Wytrzymałość Maxx.
Platforma Maxx udowodniła już, że jest synonimem trwałości. Inżynieria Maxx Slash kontynuuje innowacje, dodając jeszcze więcej siły dla krytycznej obsługi mocy 6S i szybszego, mocniejszego uderzenia.
Wzmocnione opony.
Wzmocnione opony Maxx SC ograniczają rozszerzanie się opony przy dużych prędkościach, zapewniając większą, bardziej płaską powierzchnię styku oraz przełomową precyzję i kontrolę. Jednolitość opony ma kluczowe znaczenie dla stabilności, zwłaszcza w górnym zakresie prędkości ponad 110km/h.
Agresywny korpus Short Course.
Maxx Slash zachowuje niepowtarzalny styl nadwozia Short Course z linii Slash, ale wstrzykuje mu zdrową dawkę dużej mocy adrenaliny. Szerokie błotniki i wyrzeźbione linie nadają Maxx Slash bardziej agresywny wygląd, a solidne wzmocnienia nadwozia sprawiają, że wygląda świeżo po ciężkim dniu na torze
Koła Short Course.
Maxx Slash jeździ na podwójnej średnicy z dużą powierzchnią klejenia dla bezpiecznego montażu stopki. Koła są w pełni uszczelnione, aby chronić przed brudem i wodą, które mogą zaburzyć równowagę opony i zniszczyć piankowe wkładki. Wewnętrzna piasta z wielowypustem 17 mm zapewnia maksymalny transfer mocy, a zewnętrzna nakrętka zabezpieczająca z kołnierzem zapewnia bardziej realistyczny wygląd.
Regulowany drążek kierowniczy.
Przy mocnym uderzeniu mocy 6s wymagany jest regulowany drążek wheelie. Regulowana kierownica Maxx Slash maksymalizuje przyczepność i kontrolę podczas przyspieszania na pełnym gazie. Ustaw go nisko, aby zapobiec unoszeniu podczas przyspieszania na pełnym gazie na twardych nawierzchniach, lub ustaw go wyżej, aby służył jako przezroczysty ogranicznik podczas przyspieszania. dużej prędkości wysokich lotów w terenie.
Wytrzymałe zderzaki.
Wytrzymały przód i tył Styl slash pomagają chronić najważniejsze podzespoły przed uderzeniami. Zderzaki w połączeniu z krótkim nadwoziem, które zakrywa opony, pozwalają na od błotnika do błotnika na kontakt błotnika z błotnikiem, zapewniając autentyczną akcję wyścigową.
Wzmocnione opony Maxx SC.
Opony Maxx SC o dużej średnicy są wyposażone w szerokie bloki bieżnika zapewniające pewną trakcję na niemal każdej nawierzchni. Innowacyjna opasana konstrukcja w połączeniu z wytrzymałą mieszanką gumową zapewnia pełną kontrolę w zróżnicowanym terenie. Opasane opony Maxx SC działają równie dobrze na chodniku i zapewniają realistyczne osiągi podczas pokonywania zakrętów Maxx Slash.
Konstrukcja wieży amortyzatorów.
Zintegrowane wieże amortyzatorów Maxx Slash są częścią podwozia i tworzą sztywną, trójkątną konstrukcję do montażu i ochrony pokryw amortyzatorów. Wytrzymałe mocowania nadwozia są mocowane bezpośrednio do wzmocnionych wież amortyzatorów, zapewniając maksymalną wytrzymałość i odporność na uderzenia.
Stała przekładnia.
Silnik i podstawa łączą się ze sobą, tworząc stałą przekładnię. Mocno wzmocniona płyta montażowa w obudowie utrzymuje silnik i przekładnię czołową w idealnym wyrównaniu. To innowacyjne rozwiązanie eliminuje ugięcia i znacznie wydłuża żywotność przekładni.
Niski środek ciężkości - Low-CG.
Nowe podwozie obniża środek ciężkości i wydłuża rozstaw osi, zapewniając responsywne prowadzenie. Estetyczny wygląd myśliwca otacza zaprojektowaną konstrukcję kratownicową, która zapewnia wytrzymałość i sztywność tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne. Sprawdzone, wytrzymałe przegrody Maxx są ściśle zintegrowane z przodu i z tyłu.
Komora akumulatora.
Maxx Slash wykorzystuje komorę baterii Sledge i konstrukcję mocowania, aby zapewnić wszechstronność i doskonałą ochronę inwestycji w baterię. Precyzyjna blokada zatrzaskowa ułatwia instalację i zabezpieczenie akumulatorów Traxxas iD, w tym pojedynczego akumulatora o dużej pojemności 4s 6700, dwóch akumulatorów 2s 7600 lub dwóch akumulatorów 3s 5000 do pracy w trybie 6s.
Wodoszczelna elektronika.
Maxx Slash nie jest ograniczony przez błoto, śnieg czy wodę, podobnie jak Twoja zabawa. Szczelna obudowa chroni odbiornik TQi przed wodą, umożliwiając jazdę w każdych warunkach pogodowych. Łatwo dostępny port na górze umożliwia natychmiastowy dostęp do odbiornika przy jednoczesnym zachowaniu wodoodporności obudowy.
Serwomechanizm układu kierowniczego Maxx'a ma taki sam rozmiar jak serwomechanizm użyty w gigantycznym X-Maxx'sie. Duży moment obrotowy pozwala na szybką reakcję i prezyzję sterowania.
Łączniki pochylenia i zbieżności kół.
Stałe - nieregulowane łączniki pochylenia i zbieżności zapewniają najwyższą trwałość, gwarantując, że akcja nie zostanie zepchnięta na boczny tor przez zepsuty ściągacz. Podwójne połączenia ścinane w miejscu mocowania linek eliminują irytujące wyskakiwanie i wyrywanie.
Zawieszenie o długim skoku.
Dzięki zawieszeniu o długim skoku Maxx Slash pokonuje nierówności jak ciężarówka Baja. Regulowany spadek zawieszenia pozwala dostosować Maxx Slash do dominacji na każdej powierzchni. Użyj pełnego skoku, aby uzyskać maksymalne możliwości w trudnym terenie lub zmniejsz skok zawieszenia, aby uzyskać responsywne prowadzenie i przyczepność na torze.
Wytrzymałe ramiona zawieszenia.
Ponadwymiarowe - podwójne wahacze Maxx Slash utrzymują prawidłową geometrię zawieszenia w całym zakresie skoku. Podwójnie ścinane połączenia zapewniają niesamowitą wytrzymałość i odporność na uderzenia. Wytrzymałe kompozyty są odporne na uszkodzenia spowodowane uderzeniami, nawet w niskich temperaturach.
Cztery bardzo duże - wypełnione olejem amortyzatory, zapewniają super miękkie tłumienie nawet w najtrudniejszym terenie. Tłoki o dużej średnicy poruszają się płynnie przez podwójne uszczelki typu X-ring w celu szybkiej reakcji. Korpusy aluminiowe są gwintowane w celu dostosowania naprężenia sprężyny, a dolne gniazda sprężyn są uchwycone za pomocą śrub, aby zapewnić ich stabilność nawet podczas najtrudniejszych skoków.
Napęd centralny z polaryzacją momentu obrotowego.
Przekładnia hydrokinetyczna Maxx Slash jest dostrojona pod kątem maksymalnego uderzenia z linii, a ciężki olej zapewnia równomierny rozkład mocy z przodu iz tyłu. Wytrzymała aluminiowa obudowa pomaga rozpraszać ciepło, zapewniając stałą wydajność, ponieważ Maxx Slash zapewnia niezrównaną przepustnicę i niewiarygodnie szybkie przyspieszenie!
Aluminiowy wał napędowy.
Grubościenny, wytrzymały, aluminiowy wał napędowy z wielowypustem przenosi moc do przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego. Ten wytrzymały wał napędowy zapewnia precyzyjne załączanie, niesamowitą wytrzymałość i płynną pracę.
Hybrydowe wały napędowe z rdzeniem stalowym.
Maxx Slash jest tak skonstruowany, aby wytrzymać najbardziej brutalne uderzenia 6s. Nowe hybrydowe półosie napędowe mają stalowe rdzenie owinięte trwałymi nylonowymi materiałami kompozytowymi, gdzie wytrzymałość ma kluczowe znaczenie. Półosie wielowypustowe o dużej średnicy zapewniają płynną pracę teleskopową i niemal nieograniczony skok zawieszenia.