TRX-4 FORD F150 RANGER XLT
Opis
FORD F150 RANGER XLT
Wersja niebieska
TRX-4 Ford F150 Ranger jest zupełnie nowym projektem Traxxas'a. Naładowany jest innowacjami i nowymi funkcjami, które zapewniają wszechstronność i duże możliwości. TRX-4 jest licencjonowaną kopią legendarnego samochodu Forda F150 Ranger. TRX-4 jest zbudowany z myślą o ekstremalnych możliwościach off-road.Model został wyposażony w wyjątkowo duży prześwit pomiędzy podwoziem, a terenem. To pozwala na estremalną jazdę praktycznie wszędzie. Dwie najbardziej istotne innowacje, to zdalna blokada dyferencjałów oraz opcja wysokiej i niskiej prędkości. To wszystko sprawia, że TRX-4 jest rzeczywiście wyjątkową propozycją na rynku modeli samochodów R/C.
Precyzyjne sterowaniez częstotliwością 2,4GHz.
System radiowy TQ™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.
Nadajnik umożliwia korzystanie z unikalnych funkcji dla TRX-4, jak blokada dyferencjałów oraz zmiana przełożenia przekładni głównej.
Nadajnik jest przygotowany do wyposażenia go w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Androidlub AppleiOS 4.4+ 4.3+. Moduł Traxxas Link Wireless Module™ nie wchodzi w skład zestawu i należy go dokupić oddzielnie. Numer katalogowy modułu to 106511.
Silnik Titan 21T 550.
TRX-4 wyposażono w ulepszony silnik napędowy Titan 21T 550, który wyposażono w zintegrowany wentylator chłodzący.
Elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV.
Sterowanie napędu realizuje nowy - elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 HV znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50% oraz funkcje "Sport" i "Race". Funkcja "Training" jest przydatna dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 VH jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”. Najważniejszą funkcją regulatora jest obsługa napięć pochodzących z pakietów 3S LiPo.
Serwomechanizm 2075X.
Serwomechanizm okładu sterowania jest wodoszczelny i wyposażony w metalowe zębatki.
Układ kierowniczy.
TRX-4 posiada układ kierownichy pozwalający na obrót kół w zakresie 2 x 45st. To pozwala na wykonywanie ciasnych zakrętów w trudnym - kamienistym terenie.
Podwozie.
Podwozie przystosowane do poruszania się w bardzo trudnym terenie. Prześwit wielkości 80mm uzupełnia wszechstronne możliwości poruszania się TRX-4.
Silnik.
Umiejscowienie silnika napędowego w bliskości przedniego zawieszenia zwiększa możliwości trakcji.
Dodatkowe przełożenie - zwolnica.
Dodatkowe przełożenie połączone ze zwiększeniem prześwitu podwozia. Powoduje zwiększenie momentu obrotowego oraz pozwala na jazdę po trudnym terenie kamienistym.
Blokada dyferencjałów.
Blokada umożliwia pokonywanie kamienistych zboczy w bardzo trudnym terenie.
Blokada przedniego i tylnego dyferencjału.
Blokada zrealizowana jest za pomocą dodatkowego serwomechanizmu.
Przekładnia główna umożliwiająca jazdę na dwóch przełożeniach.