Traxxas SPARTAN SR - model łodzi #103076-4
Opis
Spartan® SR został stworzony z myślą o prędkości i wydajności. Pociągnij za spust, a Spartan SR natychmiast popłynie przez wodę z zawrotną prędkością ponad 80km/h!
Jeśli fala uderzy w niewłaściwym kierunku, Spartan SR w ciągu kilku sekund powróci do ekstremalnej zabawy na pełnych obrotach.
Samoczynne prostowanie.
Samoczynne prostowanie to coś więcej niż wygoda, to przepustka do wykorzystania pełnej furii Spartana przy prędkości 50+ mph. Żeglarze na wszystkich poziomach umiejętności będą cieszyć się wzbudzającym zaufanie bezpieczeństwem samoczynnego prostowania. Nie ma potrzeby zmniejszania przepustnicy lub tonowania akcji. Wystarczy nacisnąć przepustnicę, a Spartan SR zajmie się resztą
Ostre jak brzytwa prowadzenie.
Kadłub Spartan SR z systemem ABS w kształcie głębokiego V starannie równoważy prędkość i zwinność, zapewniając naprawdę ekscytujące wrażenia z jazdy. Nowy układ elektroniki i mocowanie akumulatora drastycznie poprawiają precyzję prowadzenia, koncentrując ciężar na burcie wzdłuż linii środkowej. Rezultatem jest ostre jak brzytwa prowadzenie, skręty bez unoszenia i doskonała stabilność przy dużych prędkościach.
Prędkość ponad 80km/h.
Uruchom przepustnicę, a system zasilania Spartan SR VXL-6s™ Marine przekształci ponad 22V mocy LiPo w potężne przyspieszenie. Wysokowydajna śruba napędowa skutecznie wprowadza łódź w ślizg z prędkością ponad 80km/h.
Wysokowydajny napęd.
Śruba napędowa Spartana szybko ustawia kadłub w płaszczyźnie, aby osiągnąć maksymalną prędkość przy jak najmniejszym poborze prądu. Inżynierowie Traxxas przetestowali niezliczone konfiguracje śrub, aby znaleźć idealną równowagę między osiągami, wydajnością i trwałością. Formowana konstrukcja kompozytowa sprawia, że śruba jest lekkia i wytrzymała, nie wymaga wyważania ani ostrzenia.
Aluminiowy osprzęt o wysokiej wytrzymałości.
Ster kierunku i kolumna napędowa Spartana są wykonane z wytrzymałego aluminium serii 6000 dla maksymalnej wytrzymałości, a następnie anodowane na żywy niebieski kolor, aby uzyskać niepowtarzalny wygląd Traxxasa. W kolumnie napędowej zastosowano specjalne tuleje zapewniające odporność na korozję i otwór olejowy ułatwiający konserwację.
Trymery i płetwy obrotowe ze stali nierdzewnej.
Podwójne trymery i płetwy skrętne Spartana mają kluczowe znaczenie dla osiągów przy dużych prędkościach. Części te są precyzyjnie wycinane i wyginane ze stali nierdzewnej, aby były odporne na korozję, ponieważ zapewniają agresywne pokonywanie zakrętów i odpowiednie ustawienie kadłuba przy wysokich prędkościach.
Usprawniony wylot wody.
Wylot wody Spartana jest opływowy i zintegrowany z kadłubem, aby zachować jego elegancki wygląd. Nawet najdrobniejsze szczegóły są ważne przy tworzeniu maszyny o prędkości ponad 80km/h.
System zatrzaskowy.
Spartan jest fabrycznie wyposażony w wytrzymałe, niskoprofilowe nakrętki, które utrzymują sztywną klapę ABS bezpiecznie zamocowaną. Wystarczy szybki obrót za pomocą dołączonego narzędzia do nakrętek luku, aby uzyskać pełny dostęp do kadłuba. Spartan zawiera również zestaw opcjonalnych nakrętek motylkowych do szybkiego montażu i demontażu bez użycia narzędzi.
Fabryczna grafika.
Odważna grafika Spartana robi wrażenie na wodzie, a niestandardowy wygląd nie może się równać nawet z profesjonalnymi malarzami. Nie wymaga malowania ani naklejek; wszystkie grafiki są wstępnie nałożone, aby Spartan po wyjęciu z pudełka mógł szybko i stylowo wypłynąć na wodę.
Kadłub 36″ Deep-V.
Kadłub Spartan SR w kształcie głębokiego V szybko i sprawnie wchodzi w ślizg, zapewniając maksymalne przyspieszenie i prędkość. Duży, 36-calowy kadłub zapewnia imponującą prezencję na wodzie i zapewnia doskonałą stabilność i szybkość reakcji, niezależnie od tego, czy przecinasz fale, czy ślizgasz się po szklistej wodzie.
System chłodzenia wodą.
Króciec w aluminiowym sterze wysyła wodę chłodzącą do silnika i ESC. Uszczelniony płaszcz silnika przepuszcza wodę bezpośrednio wokół aluminiowej puszki, zapewniając maksymalny transfer ciepła. Ta wydajna konstrukcja pomaga Spartanowi zachować chłód, bieg po biegu, zapewniając bezproblemową zabawę przez cały dzień.
Wodoodporny serwomechanizm o wysokim momencie obrotowym.
Spartan wymaga mocnego serwomechanizmu kierowniczego, aby zapewnić responsywne osiągi, a Traxxas dostarcza serwomechanizm 2056 o wysokim momencie. Uszczelki O-ring sprawiają, że serwo jest całkowicie wodoszczelne.
Giętki wał napędowy o dużej wytrzymałości.
Nowy, wytrzymały wał napędowy Spartana o średnicy 4,7mm ma o 25% większą średnicę, co zapewnia najwyższą moc i niezawodność. Dodatkowo, nowa taca elektroniki Spartan maksymalizuje wydajność, przesuwając silnik dalej do tyłu, co zapewnia krótszą i bardziej bezpośrednią ścieżkę do śruby.
Elastyczny przewód szybkiego odłączania.
Tuleja zaciskowa Spartana SR mocno trzyma elastyczny przewód i idealnie centruje go na wale wyjściowym silnika, zapewniając płynną i wydajną pracę. Tuleja zaciskowa zwalnia się szybko po przekręceniu dołączonego klucza, co ułatwia konserwację. Po poluzowaniu, podpora i elastyczny przewód po prostu wysuwają się, ułatwiając utrzymanie Spartana SR w szczytowej formie.
Silnik Velineon 540XL.
Silnik Velineon 540XL 1800kV jest zoptymalizowany pod kątem maksymalnej mocy i wydajności w zastosowaniach morskich dzięki spiekanym w ultra wysokiej temperaturze magnesom neodymowym, precyzyjnie wyważonemu wirnikowi i szybkim łożyskom kulkowym.
Wodoszczelna komora odbiornika.
Opatentowana przez Traxxasa wodoszczelna komora odbiornika prowadzi przewody przez specjalną wodoszczelną uszczelkę. Niebieski O-ring umożliwia łatwy dostęp do odbiornika bez utraty jego właściwości uszczelniających.
Wodoszczelna elektronika.
Wodoszczelna elektronika jest niezbędna w środowisku morskim. Elektronika Traxxasa jest w pełni wodoszczelna. Regulator prędkości, serwomechanizm i odbiornik posiadają solidną wodoodporną ochronę zapewniającą niezawodne działanie, na którym można polegać.
Elektroniczny regulator prędkości VXL-6s Marine.
Zaprojektowany dla zasilania 6s LiPo, VXL-6s Marine przekształca 22+V w prędkość ponad 80km/h na wodzie. VXL-6s Marine jest w pełni wodoszczelny ze zintegrowanym chłodzeniem wodnym w obudowie i termicznym zabezpieczeniem przed przeciążeniem, co zapewnia niezawodną pracę przez cały dzień.
Samoczynnie prostująca się komora zalewowa.
Jeśli Spartan SR wyląduje w wodzie stępką do góry, wlot w górnej części kadłuba zacznie wypełniać komorę zalewową wodą. Ciężar wody ciągnie łódź na jedną stronę, aż ta sama się wyprostuje. Otwórz przepustnicę, aby opróżnić komorę zalewową i wróć do akcji. Cały proces trwa zaledwie kilka sekund i nie wymaga specjalnej techniki ani umiejętności.
Regulowany zasobnik na akumulatory.
Regulowany zasobnik Spartana mieści wiele różnych akumulatorów LiPo. Wygodne paski z rzepami i piankowe podkładki mocno mocują baterie, aby zapobiec przesunięciu obciążenia, nawet w najtrudniejszych warunkach.
Wbudowana pianka flotacyjna.
Wbudowana piankowa pływalność Spartana SR zapewnia utrzymanie prawidłowej pływalności łodzi podczas samodzielnego prostowania. Oprócz tego, że Spartan SR jest praktycznie niezatapialny, dopasowana piankowa wkładka zapewnia dodatkową sztywność dziobu.