Co naprawiamy?
Prawie wszystko! Modelarstwo to nasza pasja od zawsze. Starając się zapewnić naszym klientom i przyjaciołom pewny i stały dostęp do części skupiliśmy się na firmie Traxxas (w której mamy specjalizację). ;) Prywatnie jesteśmy modelarzami którzy mieli i mają wiele innych modeli, takich jak Baja, Losi, Mugen czy modele lotnicze!
Nie ograniczamy się tylko dla Traxxas'a! Zajmiemy się również modelami innych firm jak BSD, HPI, Axial, Arrma, Losi, Tamiya i innymi. Na nasze stoły trafiały również łodzie zanętowe, czołgi i profesjonalne łodzie zawodnicze.
Koszta?
Rozmowa nic nie kosztuje - zadzwoń/wyślij/przywieź, ocenimy. :)
Wstępna wycena i sprawdzenie modelu NIC nie kosztuje. Dokładna wycena i szczegółowe sprawdzenie modelu (tylko z Twoją akceptacją) to koszt 1 godziny. Koszt najniższy w Warszawie!
Pamiętaj że nie zaczniemy serwisu i naprawy bez akceptacji podanego kosztorysu naprawy!
Gdzie wysłać lub dostarczyć model?
RCFORFUN Jan Olszański ul. Chodakowska 53/57, 03-816 01-217 Warszawa tel.: 790 611 387
Ewentualnie Paczkomat InPost: WAW642M / 790611387 / sklep@rcforfun.pl ul. Warszawa, Żupnicza 15 (Przy Lidlu) Żupnicza 15 03-821 Warszawa |
Co wysłać?
Jeśli posiadasz pudełko z oryginalnymi zabezpieczeniami - najlepiej cały zestaw. :)
Wszystko zależy od rodzaju zlecenia. Najważniejszymi elementami jest podwozie z elektroniką oraz nadajnik. Czasami problem może leżeć w zasilaniu - jeśli je wysyłasz, pamiętaj o dobrym, oddzielnym zabezpieczeniu pakietów i ich wtyków.
Masz problem z rozmiarem przesyłki? Model przyjmiemy bez karoserii i kół co znacznie zmniejszy gabaryt.
Na prośbę wyślemy naszego kuriera (Inpost) po odbiór przesyłki. Do kosztów serwisu doliczymy 18zł. Wystarczy na adres e-mail kontakt@rcforfun.pl lub SMS na nr. 790 611 387 przesłać dane nadawcy, tj.:
- imię i nazwisko,
- ulica z numerem budynku/lokalu
- kod pocztowy, Miasto,
- telefon kontaktowy,
- oraz dogodny termin do nadania przesyłki.
Pamiętaj by do przesyłki dołączyć swoje dane osobowe, kontakt i skrócony opis awarii.
Skrócony, przykładowy cennik
- koszt odbioru modelu od klienta (kurier Inpost): 18zł (opcjonalnie)
- wstępna diagnoza i wycena serwisu: darmowa*
- przygotowanie i szczegółowe sprawdzenie modelu, czyszczenie i smarowanie: 80zł (opcjonalnie)
- koszt naprawy: 80zł/godzina plus ewentualne części podane w wycenie
- koszt odesłania modelu do klienta: 18zł
*czasami dokładna wycena będzie wymagać większej ingerencji w model/elektronikę co zostanie wliczone w koszt naprawy. O tych kosztach również informujemy przed przystąpieniem do pracy.
Przykładowy serwis #1: Wysyłają Państwo do nas model na swój koszt. My sprawdzamy model, oddzwaniamy / odpisujemy podając wycenę (przykładowo 18 zł zębatka, 10 zł komplet pinów). Po akceptacji rozpoczynamy serwis i odsyłamy model. Łączny koszt: 46 zł (płatność przelewem), 48 zł (płatność za pobraniem).
- 18 zł zębatki
- 10 zł piny
- 18/20 zł przesyłka
Przykładowy serwis #2: Zamawiamy kuriera na Państwa koszt. Po wstępnej wycenie okazuje się iż uszkodzenie znajduje się głęboko w skrzyni głównej przekładni. Sprawdzenie będzie wymagało naliczenie pierwszej godziny serwisu tj. 80zł. Po akceptacji zębatek skrzyni (np. 36 zł) rozpoczynamy serwis. Odsyłamy model. Łączny koszt: 142 zł (płatność przelewem), 144 zł (płatność za pobraniem).
- 18 zł odbiór modelu od klienta
- 80 zł wstępne sprawdzenie modelu wliczone w serwis
- 36 zł komplet żębatek
- 18/20 zł przesyłka