Traxxas #88096-4 - TRX-6 Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 (1:10, 6WD, XL-5 HV)

Dostępność: 0
Cena: 3 295,00 zł 3295.00
ilość szt.
Zyskujesz 273 485 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Producent: Traxxas
Kod produktu: TRAXXAS-88096-4

Opis

Traxxas #88096-4 - TRX-6 Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 (1:10, 6WD, XL-5 HV)

Traxxas Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 to wyjątkowa wizja stworzenia najodważniejszego i najsilniejszego pojazdu terenowego. Traxxas oddaje ducha i bezkompromisowy wizerunek Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 oficjalną licencją na każdy detal tego pojazdu na nowej platformie TRX-6. Napęd na sześć kół, trzy zdalnie blokowane dyferencjały T-Lock™, portalowe półosie, zdalnie wybierany wysoki i niski bieg, sześć aluminiowych, długich amortyzatorów oraz niezwykle precyzyjnie odwzorowana karoseria.

 

 

 

 

specyfikacja ogólna

  • długość: 65,1cm
  • rozstaw kół: 24,9cm
  • prześwit: 8cm
  • waga: 3,99kg
  • wysokość: 27,4cm
  • rozstaw do wewnętrznej osi: 32,4cm
  • rozstaw do zewnętrznej osi: 45,4cm
  • maks. kąt podejścia: 60°
  • maks. kąt zejścia: 55°
  • maks. kąt boczny: 57°
  • długość: 65,1cm
  • rozstaw kół: 24,9cm
  • prześwit: 8cm
  • waga: 3,99kg
  • wysokość: 27,4cm
  • rozstaw do wewnętrznej osi: 32,4cm
  • rozstaw do zewnętrznej osi: 45,4cm
  • maks. kąt podejścia: 60°
  • maks. kąt zejścia: 55°
  • maks. kąt boczny: 57°
  • długość amortyzatorów: 9cm
  • pojemnik na pakiet: 158,75mm x 47mm x 23/26mm
  • rozmiar felg: 56mm x 26mm
  • rozmiar kół: 118mm x 48mm
  • piasta: 12mm
  • regulator obrotów: XL-5 HV
  • silnik: Titan® 21-zwojowy, klasy 550, lewy
  • biegi: 2 - wysoki/niski, zdalnie sterowane
  • profil zębatek: 32P
  • dyferencjały: 3, zdalnie sterowane (przód/tylne/wszystkie)
  • napęd: 6WD
  • sterowanie: serwomechanizm mocowany do ramy, Traxxas #2075X (metalowe, wodoodporne)
  • nadajnik: TQi™ 2.4GHz 4-Channel Transmitter
  • odbiornik: Traxxas #6533

 

 

Specyfikacja silnika:

  • typ: szczotkowy o wysokim momencie obrotowym
  • rozmiar: klasa 550
  • waga: 390g
  • długość: 78mm (całkowita), 57mm (dł. puszki), średnica 38,9mm
  • zwoje: 21, lewoskrętny
  • napięcie: 16,8v

 

Specyfikacja regulatora obrotów:

  • zasilanie: 6-7 celi NiMh, 2-3s LiPo
  • wymiary: 1,23" x 2,18" x 1,04"
  • waga: 74g
  • dedykowany do silnika: 21-zwojowego, klasy 550
  • rezystancja do przodu/tyłu: 0,004Ohms
  • szczytowy prąd gazu/wstecznego: 100A
  • prąd hamowania: 60A
  • stały prąd: 18A
  • napięcie BEC: 6,0v
  • prąd BEC: 1A
  • przewody: 14/26AWG
  • tranzystory: MOSFET
  • częstotliwość PWM (modulacja szerokości impulsu): 1700Hz
  • LVD (wykrycie niskiego napięcia): tak, 2-stopniowe, z możliwością wyłączenia
  • zabezpieczenie termiczne: tak
  • 5 profili1. tryb sportowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, 2. tryb wyścigowy: 100% do przodu, 100% hamulca, BRAK wstecznego, 3. tryb treningowy: 50% do przodu, 100% hamulca, 50% wstecznego, 4. tryb przeprawowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, automatyczny hamulec w pozycji neutralnej, 5. tryb crawlingowy: 100% do przodu, automatyczny hamulec w pozycji neutralnej, natychmiastowy wsteczny
  • programowanie jednym przyciskiem w systemie Traxxas EZ-Set®

w pudełku z modelem:

  • Model Traxxas TRX-6, gotowy do jazdy z regulatorem obrotów XL-5 HV, silnikiem Titan 21-zwojowym
  • nadajnik TQi z tempomatem i możliwością rozbudowy o moduł Bluetooth
  • podstawowe narzędzia, arkusz naklejek, instrukcję obsługi z rzutami

co potrzeba do uruchomienia modelu

Tempomat - idealne rozwiązanie na długie przeprawy. Ustaw idealną prędkość i dostrajaj ją pokrętłem multi-funkcji by zwiększać lub zmniejszać obroty i sprecyzować prędkość eksploracji.

 

2-biegowa skrzynia główna
Już nie musisz ręcznie przenosić swojego modelu - na wysokim biegu szybko pokonasz trasę na kolejny odcinek techniczny. Zdalnie z nadajnika zrzuć bieg i wróć do pokonywania kolejnych, najtrudniejszych terenów.

 

Zdalna blokada dyferencjałów (T-Lock)
Tradycyjne crawlery posiadają stałą blokadę dyferencjałów, odbywa się to jednak kosztem promienia i przyczepności na skręcie. Traxxas daje Ci możliwość wolnego wyboru by zablokować lub odblokować przedni i tylny dyferencjał na Twoje potrzeby. Wszystko zdalnie, prosto z nadajnika. Odblokuj dyferencjały i ciesz się większą kontrolną oraz płynnym i ciaśniejszym pokonywaniem zakrętów przy dużych prędkościach. Jeśli trasa zmieni się w techniczną, zablokuj przedni i tylny dyferencjał (lub tylko przedni) dla lepszego ciągu i przyczepności w ciężkim terenie. Technika ta była przez wiele lat testowana i sprawdzona we wspaniałym modelu Traxxas Summit. Praca blokad przekazywana jest poprzez wytrzymałe linki z oplotem. Dzięki użyciu linek wpływa to na konstrukcje podczas największych , ekstremalnych wychyłów zawieszenia.

 

Utwardzana stal półosi
Utwardzana stal kuli / przegubów półosi zwiększa ich trwałość, wytrzymałość i pozwala na płynne, nieprzerwane dostarczanie mocy.

Mosty:

  • mosty na zwolnicach zwiększające prześwit,
  • stabilizujące moment obrotowy,
  • poprawiają geometrię półosi i zmniejszają naprężenia wału.

Napęd:

  • stały napęd na 6 kół
  • wytrzymałe, 6mm, stalowe półosie
  • elementy wykonane z utwardzanej stali
  • zdalne blokowanie dyferencjału przenoszona poprzez stalowe linki z oplotem

Mocowanie pakietu:

  • mocowanie pakietu zbudowane na obrotowym trzpieniu z wbudowanym zaciskiem (bez spinek)
  • budowa na trzpieniu pozwala na szybką regulowaną wysokość mocowania pakietu
  • mocowanie zmieści nawet na najdłuższe pakiety
  • dodatkowe, zintegrowane miejsce na mocowanie mniejszych pakietów skali 1:16 (na opcjonalny rzep)

Przekładnia:

  • 2-biegowa (bieg wysoki/niski), regulowana zdalnie
  • trzy wały centralne
  • 2-tarczowe, precyzyjne sprzęgło cierne
  • budowa modułowa dla łatwego demontażu i szybkiego serwisu

Układ kierowniczy:

  • mocowany do ramy podwozia cyfrowy, wodoodporny serwomechanizm Traxxas #2075X z metalowymi zębatkami
  • szeroki promień skrętu (45°)
  • połączenie na sztywno (brak bezpiecznika serwomechanizmu)

Zawieszenie:

  • przednie - na 3 popychaczach
  • tylne: krzyżowe, 4 popychacze
  • wytrzymałe końcówki popychaczy na stalowych kulach
  • popychacze o średnicy 5mm z gwintem 4mm 

Aluminiowe amortyzatory GTR:

  • 6 sztuk, olejowe, 9cm
  • anodyzowane na srebrno
  • gwintowanie ułatwiające szybką regulację skoku
  • płynny skok łagodzący i ułatwiający pokonywanie najtrudniejszych przepraw

Felgi i opony:

  • 2,2 calowe felgi stylizowane na skręcane
  • opony 2,2" z profilowanym wypełnieniem piankowym
  • klejone do wytrzymałych czarnych obręczy
  • miękka guma, mieszanka S1
  • 12mm hex

 

Nadajnik:

  • 4-kanałowy nadajnik TQi™ 2,4GHz
  • gotowy na Bluetooth i użyciem aplikacji Traxxas Link (Android/Apple)
  • 5-kanałowy odbiornik Traxxas #6533 gotowy na podłączenie czujników telemetrii i wbudowaną funkcją failsafe
  • zapis ustawień do 30 modeli (odbiorników)
  • funkcja tempomat - idealna na długie przeprawy
  • ustawienia czułości gazu i skrętu (expo)
  • ustawienia punktów krańcowych gazu i skrętu
  • wysoka częstotliwość (13ms) i prawie zerowe opóźnienie oddające pełną kontrolę kierowcy
  • uszczelniany uszczelką pojemnik odbiornika dla pełnej ochrony przed wilgocią
  • uszczelniane łożyska
  • dodatkowe narzędzia i klucze z powłoką nierdzewną

Dane techniczne

Skala modelu 1:10 i większe
2WD / 4X4 4x4
Silnik Szczotkowy

Części / Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl